INCE ISKENDER & KEBAP

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2987 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ince iskender & kebap. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 21:14 Na anderhalf uur wachten werd ik gebeld dat de yaprak doner op is. Heb dus geen eten gehad. Bel dan eerder als je weet dat je niet kunt leveren! Hopelijk krijg ik mijn geld terug...
26 jun 2026 om 0:02 Het eten was echt lekker en heerlijk warm en snel bezorgd en dankjewel en tot volgende keer,
24 jun 2026 om 21:14 Zijn te vaak te laat. Zoals nu wacht ik al bijna 1,5 uur op me bestelling. Wat echt belachelijk is. Verder goede toko. Lekker eten en aardige mensen
16 jun 2026 om 10:55 I ask my food with rice and they send it with fries..
16 jun 2026 om 2:06 Never nooit meer. Wat vreselijk zeg.. ik wil niet eens een cijfer geven.
15 jun 2026 om 21:44 Het vlees was net als kauwgom, ik krijg knoflooksaus twee bakjes en allebei half gevuld. Tomaat heeft een smaak alsof het is gebruikt als doekje om mee schoontemaken. Ik ben er ziek van geworden.
12 jun 2026 om 22:19 Patat was heel sompig, sla was heel slap.
9 jun 2026 om 13:04 Altijd goed en heerlijk.
9 jun 2026 om 1:09 ik ben zo erg ziek geworden van de 4 lamskoteletten, het lag direct in het toilet en nu nog is mijn maag van streek, maar ze doen het altijd zo goed daarom wil ik niet negatief zijn.
4 jun 2026 om 20:20 Altijd goed